Przyjechał do nas klient z Norwegii z samochodem 525d (E61 M57 z roku 2006) w którym już były robione jakieś modyfikacje lecz były robione w Turcji przez kogoś niekompetentnego 🙁
Klient chciał mieć jeszcze zamontowane NightVision ale zaopatrzył się na Litwie w części, które były z dwóch różnych samochodów a w przypadku systemu NightVision to moduł kamery jak i moduł/sterownik muszą być z tego samego samochodu gdyż są ze sobą sparowane. Z tym doposażeniem klient się poddał a z braku części w normalnych cenach my też nie podejmowaliśmy się tego doposażenia.
Samochód miał już wykonane doposażenie w zestaw lamp przednich i tylnych LCI.
Była już zamontowana nowa kierownica z podgrzewaniem i wibracją tylko chyba podczas obszywania ktoś uszkodził część grzewczą 🙁
Był już 'założony’ lecz nie działający system tempomatu ACC – nie miał prawa działać gdyż był całkowicie źle podłączony.
Założona była również zamontowana automatyczna kolumna kierownicy ale bez podłączonych żadnych przewodów to samo tyczyło się foteli przednich, które zostały przełożone z samochodu M5 ale wszystko inne nie podłączone tylko włożone na sztukę.
Naszym zadaniem przede wszystkim było dojść do tego co gdzie i w którym miejscu zostało już źle zrobione aby to 'wyprostować’ i uruchomić.
Po kilkuset godzinach spędzonych w łataniu wiązki i poprawianiu po kimś czego nie lubimy robić systemy zaczęły działać.
Samochód został w całości zaktualizowany do najnowszej wersji oprogramowania oraz wgrany zmodyfikowany program do sterownika silnika wycinający obsługę EGR i DPF oraz podnoszący delikatnie moc.
Fotele komfortowe z aktywnym boczkami oraz kolumna kierownicza ruszyły po poprawnym podłączeniu i zaprogramowaniu.
To samo tyczyło się aktywnego tempomatu, który musiał być dodatkowo skalibrowany na lustrach w ASO.

You must be logged in to post a comment.